graceful
insights event

emailmarketing

Op donderdag 13 december 2018 organiseert gracious het eerste graceful insights event. Deze editie heeft als thema e-mailmarketing. Tijdens dit e-mailmarketing evenement inspireren we jou met cases op gebied van lead generation, A/B testen, strategie, de laatste ontwikkelingen en mogelijkheden op gebied van design en techniek, personalisatie en optimalisatie.

Daarnaast zijn er verschillende externe sprekers die een sessie zullen geven van Copernica Marketing Software, Selligent Marketing Cloud, Datatrics en Holistic E-mail Marketing.

Er zal eveneens een paneldiscussion plaatsvinden door 3 online personalisatie experts van Blueconic, Retailrocket en ShoppingMinds.

Wacht dus niet langer en meld je kosteloos aan!

Na deze eerste editie:

  • Weet je hoe je een succesvolle lead generatie campagne opzet.
  • Weet je hoe maximaal resultaat behaalt uit je e-mailmarketing campagnes.
  • Weet je wat de laatste mogelijkheden en ontwikkelingen zijn op gebied van e-mail design en techniek.
  • Weet je hoe je de perfecte marketing strategie moet (gaan) hanteren.
  • Weet je waar je op moet letten bij vergaande personalisatie.

Het evenement vindt plaats op het kantoor van gracious:
Laan van Waalhaven 460
2497 GR Den Haag
Schedule
  • 12:00 - 12:45
    Inloop met lunch
  • 12:45 - 12:50
    Opening
    Opening
    • Patrick van Wattum
      Patrick van Wattum
      Patrick van Wattum
      Team Lead Marketing & Optimization
    12:45 - 12:50
    Opening
    Tijd om te beginnen. Houd je telefoon in de aanslag want in deze opening draait het om jou!
  • 12.50 - 13.20
    E-maildesign for the next level
    E-maildesign for the next level
    • Sabrina Nettekoven
      Sabrina Nettekoven
      Sabrina Nettekoven
      Campaign Developer
    12.50 - 13.20
    E-maildesign for the next level
    Het creëren van verschillende templates voor verschillende klanten kost veel tijd. Dit kan sneller, ik leg je uit hoe je dat doet zodat er tijd overblijft voor experimentele extra’s.
  • 13.20 - 13.50
    Leadgeneratie om synergie te cre...
    Leadgeneratie om synergie te creëren tussen offline en online
    • Uri Glibota
      Uri Glibota
      Uri Glibota
      Commercial Director
    13.20 - 13.50
    Leadgeneratie om synergie te creëren tussen offline en online
    Organisaties worstelen vaak in het vinden en verbinden van hun potentiële klanten. In deze sessie hoor je hoe de laatste succcesvolle leadgeneratie campagnes zijn aangepakt, waarbij de loyaliteit en engagement is toegenomen, omzet is verhoogd en de bestaande data is verrijkt.
  • 13.50 - 14.15
    De kracht van e-mail
    De kracht van e-mail
    • Olivier Francken
      Olivier Francken
      Olivier Francken
      Accountmanager
    13.50 - 14.15
    De kracht van e-mail
    Als het gaat om conversie is er geen middel zo krachtig als e-mail. Aan de hand van praktijkvoorbeelden geeft Olivier aan waarom e-mail na al die jaren nog steeds zo’n effectief marketingkanaal is. Verder geeft hij concrete tips die ook direct toe te passen zijn in de praktijk.
  • 14.15 - 14.40
    The future of personalisation at...
    The future of personalisation at scale
    • Tom Kellens
      Tom Kellens
      Tom Kellens
      Director Solution Consulting Europe, Selligent Marketing Cloud
    14.15 - 14.40
    The future of personalisation at scale
  • 14.40 - 15.05
    CASE: Conversieboost door custom...
    CASE: Conversieboost door customer journey personalisatie
    • Menno Lohuis
      Menno Lohuis
      Menno Lohuis
      Account Manager
    14.40 - 15.05
    CASE: Conversieboost door customer journey personalisatie
    Een casepresentatie van Datatrics hoe een conversieboost gerealiseerd is bij Koopjedeal door gebruik van customer journey personalisatie.
  • 15.05 - 15.20
    Pauze
  • 15.20 - 15.50
    Het succes van een perfecte e-ma...
    Het succes van een perfecte e-mailmarketingstrategie
    • Patrick van Wattum
      Patrick van Wattum
      Patrick van Wattum
      Team Lead Marketing & Optimization
    15.20 - 15.50
    Het succes van een perfecte e-mailmarketingstrategie
    Welke strategie zorgt er nu voor maximaal resultaat? In deze sessie zal Patrick de ins en outs vertellen om je marketing strategie verder te ontwikkelen of op te zetten!
  • 15.50 - 16.35
    The Art of Testing for Meaningfu...
    The Art of Testing for Meaningful Results
    • Kath Pay
      Kath Pay
      Kath Pay
      Founder & CEO, Holistic Email Marketing
    15.50 - 16.35
    The Art of Testing for Meaningful Results
    Ontdek niet alleen de beste manier om je resultaten te optimaliseren en te verbeteren, maar ook om erachter te komen wat jouw publiek motiveert om actie te ondernemen! *LET OP! deze sessie is in het Engels*
  • 16.35 - 17.05
    Maakt u al gebruik van de waarde...
    Maakt u al gebruik van de waardevolle synergie tussen e-mailmarketing en online advertising?
    • Kevin Hoondert
      Kevin Hoondert
      Kevin Hoondert
      Sr. Online Advertising Consultant
    16.35 - 17.05
    Maakt u al gebruik van de waardevolle synergie tussen e-mailmarketing en online advertising?
    Vaak worden e-mailmarketing & online advertising kanalen als totaal verschillend gezien, zonde. In deze presentatie laat Kevin je sprekende voorbeelden zien dat deze kanalen zeker kunnen samenwerken om het maximale resultaat te behalen!
  • 17:05 - 17:35
    Paneldiscussion: de toekomst van personalisatie...
    Paneldiscussion: de toekomst van personalisatie volgens Blueconic, Retailrocket & ShoppingMinds.
    • Blueconic
    • Shopping Minds
    • Retailrocket
    17:05 - 17:35
    Paneldiscussion: de toekomst van personalisatie volgens Blueconic, Retailrocket & ShoppingMinds.
  • 17.35 - 18.45
    Afsluiting + Borrel
    Afsluiting + Borrel
    • Zakaria Amlal
      Zakaria Amlal
      Zakaria Amlal
      CEO
    17.35 - 18.45
    Afsluiting + Borrel
Let op! Dit evenement is alleen voor managers, marketeers of directie van B2C organisaties aan de klantzijde. Studenten, bureaus en overige partners zijn uitgesloten van deelname.

Powered by:

We love to share our knowledge, stay up to date with our weekly graceful insights newsletter.