building brands.

Het juiste bericht via relevante kanalen tijdens elke fase van de customer journey. Persoonlijke content voor jouw publiek op basis van hun interesses, dit is wat jouw merk geweldig maakt!

goals, strategy, tactics.

Door jouw dromen, wensen en doelen te definiëren, gaan we een strategie creëren die gericht is op de customer journey van jouw bezoekers, waarbij communicatie niet gebonden is aan één kanaal.

Zelfs als je jouw hele doelgroep target, spreek je nog steeds gewoon tegen een persoon. Maar wie is deze persoon? Klantcontactmomenten dragen bij aan het verzamelen van waardevolle gegevens over je klanten. Deze gegevens kunnen vervolgens gebruikt worden om de juiste boodschap via het juiste kanaal te communiceren in elke fase van de customer journey.

time to get personal.

3 .. 2 .. 1 .. Go! Op basis van onze bevindingen en verzamelde gegevens starten we crossmediale campagnes. Elke stap in de customer journey moet voldoen aan de verwachtingen van jouw klant, rekening houdend met zijn of haar omgeving. Gepersonaliseerde, dynamische en geautomatiseerde content zorgen voor een optimale klantervaring.

Wat we willen weten is wat en waar we willen optimaliseren. Door nauwkeurig analyseren en rapporteren van onze campagnes geeft ons de inzichten die we nodig hebben voor A/B-testen, conversie-optimalisatie en om nieuwe kansen te ontdekken. Het resultaat? Een verbeterde strategie.

the customer journey...

Wij geloven in het verbinden van de juiste punten. Door de huidige status van een klant te bepalen, kunnen we de juiste content op het juiste moment via het juiste kanaal aanbieden. Op deze manier kunnen we waarde toevoegen tijdens elke fase van de customer journey en daarmee het optimaliseren van de klantervaring door alle contactmomenten van klanten, via alle contactpunten.

Service visual
Visual tablets

Our services.

Wij transformeren merken door de volgende 4 overkoepelende disciplines

Strategy.

  • Consultative Workshop
  • Creative Concepts
  • Cross Channel Marketing Strategy
  • Communication Plan

Insights.

  • Integrate your internal and external data sources
  • Acquire New Customers
  • Enrich Customer Data
  • Create 360 profiles
  • Segment Customer Data
  • Personalize Customer Data

Performance.

  • Email marketing
  • Marketing automation
  • Social Media
  • Influencer Marketing
  • Google Ads
  • Google Display
  • Campaigning
  • Marketplaces

Optimization.

  • Conversion optimization
  • A/B-Testing Scenarios
  • Monitoring Results
  • Reporting Analytics
  • Opportunity Mapping

creative cases.

PRAZ
In slechts vier maanden tijd een volledige rebranding, een next level website én een campagne commercial. Dat is impressive, of zoals wij het zeggen: imPRAZive! Ontdek hoe Muscle Meals transformeerde tot PRAZ; hét sportmerk dat elke lifestyle compleet maakt met smaakvolle en gevarieerde maaltijden. Watch case

creative cases.

Aryo System
Wij presenteren Aryo Systems, het ideale softwarebedrijf dat zich inzet voor haar klanten. Aryo Systems begrijpt dat software organisaties best complex kunnen zijn en dat stigma willen zij graag wegnemen door een nieuwe rebranding, wat ervoor zorgt dat de doelgroep hen beter begrijpt en zich eerder aangetrokken voelt tot de organisatie. Aryo Systems heeft een specifieke doelgroep waardoor het soms lastig is om hen te bereiken, maar daar weet gracious natuurlijk wel raad mee. Watch case

creative cases.

Hunkemöller
5 million active members across Europe. We were able to contribute to this goal by creating an email reactivation campaign. But how do you do that? We started by sifting through all the data, used that to set up personalization and designed and developed a creative email campaign to transform as many inactive members to active Hunkemöller members as possible! Watch case

creative cases.

KARWEI
KARWEI approached us with a question: 'How do we motivate people to make something of their garden?". The 'never leave your garden again' campaign aimed to change the outdoor space from something functional to aspiritional. In coöperation with KARWEI we've created an interactive and personalized campaign flow to achieve that. Watch case

creative cases.

OPPO
Get ready for a digital power-duo! Full service digital agency gracious and OPPO are joining forces to bring a fun and effective touch to the online presence of OPPO in The Netherlands & Belgium. With our strategy and content creation, OPPO is ready for a wild ride to the top! Watch case

creative cases.

OptInsight
We hadden het genoegen om samen te werken met OptInsight, een bedrijf dat technologische oplossingen biedt voor het beheer van persoonlijke gegevens. Een samenwerking die een volledige rebranding van hun bedrijf en website omvatte, maar ook het creëren van boeiende inhoud zoals whitepapers en factsheets, die is afgestemd op hun doelgroep. Watch case

creative cases.

Warmteservice
Ook dit jaar hebben wij de crossmediale voorjaarscampagne van Warmteservice geproduceerd. Met als hoofddoel: top-of-mind blijven bij alle installateurs in Nederland. Deze keer gericht op de connectie die ontstaat tussen medewerkers en klanten. Ontdek hoe passie en plezier perfect samenkomen en resulteert in een krachtige en oprechte campagne. Van video, tot radio, tot OOH en meer. Watch case

marketing team.

Als je een uitstekende klantervaring nodig hebt ... en niemand anders kan helpen ... als je ze kunt vinden ... misschien kan je dan gebruik maken van ... Het Marketing Team.

Uri Glibota
Commercial Director
Aya Amairi
Teamlead Performance Marketing
Chloé van der Wel
Content & Campaign Producer
Sabrina Nettekoven
Campaign Developer
get in touch.
let’s grab a cup of coffee.

We love to share our knowledge, stay up to date with our weekly graceful insights newsletter.